Worki na buty z nadrukiem logo

Worki na buty z nadrukiem logo

W wielu miejscach konieczna jest zmiana obuwia. Idąc na salę gimnastyczną pograć w w piłkę z kolegami – zabieramy „halówki”, idąc na basen zabieramy ze sobą klapki. Drugi komplet obuwia warto mieć idąc na siłownię lub na kręgle.  W worki na buty ( i drugi komplet obuwia ) wyposażony jest także każdy uczeń i przedszkolak. Jak widać – grupa potencjalnych klientów jest dość szeroka.

Worki na buty są więc idealnym pomysłem na gadżet promujący takie firmy i instytucje jak:

  • przedszkola
  • szkoły
  • siłownie
  • kluby sportowe
  • kręgielnie
  • producentów obuwia

Worki na buty mają najczęściej wymiary w okolicach 40×40 cm – jest to wymiar który pozwala na bezproblemowe włożenie do środka pary butów. Worki są najczęściej wiązane za pomocą sznurków. Część z plecaków dzięki specjalnej budowie, pozwala przewiesić worek na plecach niczym tradycyjny plecak.

 

 

 

 

Bardziej zaawansowane modele posiadają dodatkowe kieszonki oraz specjalnie przygotowane otwory na wyciągnięcie słuchawek ze środka. Część worków posiada także wszyte elementy odblaskowe dzięki czemu znacznie poprawia bezpieczeństwo pieszego niosącego tego typu worek.

 

 

 

 

Ciekawym rozwiązaniem są także worki na buty skierowane do dzieci – na workach są umieszczone różnego typu grafiki które dzieci mogą samodzielnie pokolorować.

 

 

 

 

 

 

Z reklamowego punktu widzenia – dużą zaletą worków na buty jest duży obszar na którym można umieścić nadruk logo. Dzięki dużemu nadrukowi – Państwa logo może być widoczne już z dużej odległości. Radzimy jednak dobierać logotypy które zmieszczą się w obszarze około 1/3 wielkości worka. Worek po zaciągnięciu w górnej części zmieniam kształt z prostokąta w trójką – i grafika która znajduje się zbyt wysoko zostaje „ściągnięta” i znika z pola widzenia.

Materiały z których wykonane są worki to najczęściej poliester, polipropylen, bawełna i materiał nonwoven.