Kubki z nadrukiem

Kubki porcelanowe z nadrukiem logo firmy

Oferta artykułów promocyjnych jest ogromna. Produktem który zostanie wykorzystany w akcji marketingowej może być każdy przedmiot który zostanie zaopatrzony w logo. Najlepsze z nich to takie z których korzysta się codziennie. Do takich przedmiotów należą właśnie kubki reklamowe.

Wydawałoby się że kubek to prosty przedmiot i nie trzeba się zbyt wiele zastanawiać podczas wyboru i dokonywania zakupu.. jednak jest kilka rzeczy o których warto wiedzieć przed dokonaniem zakupu.

Jakość kubka – porcelana z której wykonane są kubki reklamowe ma różne klasy – od jej jakości zależą wytrzymałość, połysk, biel i gładkość kubka. Jakość porcelany wpływa także na jakość nadruku. Np. w przypadku nadruków wykonanych metodą sublimacji klasa AA+ pozwala na mycie kubków nawet w zmywarkach. W przypadku niższych klas.. nadruki mogą zacząć tracić kolory i wyrazistość.

 

Metoda znakowania – Kubki porcelanowe można ozdobić różnymi metodami. Dobór metody wpływa na jakość i wytrzymałość znakowania i oczywiście wpływa także na cenę.

Do najpopularniejszych technik znakowania kubków porcelanowych należą

  • sublimacja
  • kalkomania
  • nadruk bezpośredni
  • grawer laserowy
  • Magic Mug ( technika dzięki której nadruk pojawia się i znika w zależności do temperatury kubka )

Kształty i pojemność – Zazwyczaj kubki mają pojemność około 300 ml ale oczywiście oferta jest bardzo szeroka i można z łatwością znaleźć kubki o mniejszej pojemności jak i kubki „nocniki” o pojemności 0.5l.

Kształt kubka nie musi ograniczać się do standardów znanych z każdej kuchni. Kubki mogą mieć różnego typu uchwyty, rączki, mogą być kolorowe w środku ( istnieje także możliwość nadruku wewnątrz kubka ). W rączce kubka może być przygotowane miejsce na łyżeczkę. Do jednych z najciekawszych wzorów należą kubki z kółkami….

Kubeczki można zakupić w wersji bez kartoników i z kartonikami – ma to niewielki wpływ na cenę a jest istotne dla ich dalszego sposobu dystrybucji. Jeśli planujecie przeprowadzić akcję promocyjną na terenie własnych placówek – możecie z kartoników zrezygnować. Jednak jeśli planujecie kubeczki rozsyłać dalej wykorzystując do tego firmy kurierskie – pamiętajcie o ich dobrym zabezpieczeniu. Kubek bez kartonika i folii bąbelkowej ma małe szanse na przeżycie takiej podróży.

Kubek jest przedmiotem po który sięga się każdego dnia robiąc sobie poranną kawę, robiąc sobie kawę na przerwie w pracy i robiąc sobie herbatkę do kolacji. Jako nośnik treści reklamowej sprawdzi się doskonale. Nie zapomnijcie o nich przed następną kampanią Waszej firmy.