Bezprzewodowe głośniki z nadrukiem

Muzyka towarzyszy nam każdego dnia. Słuchamy radia w samochodzie, puszczamy muzykę z domowej „wieży”, spacerując po parku lub jadąc tramwajem wkładamy słuchawki do uszu i puszczamy muzykę z telefonu.

Branża reklamowa doskonale wie, że najlepsze upominki to takie które są wykorzystywane w życiu codziennym. Dlatego najlepiej wybierać takie które towarzyszą nam każdego dnia. Z tego powodu coraz większa ilość gadżetów reklamowych związana jest z telefonami komórkowymi. Szczególnym powodzeniem cieszą się słuchawki oraz bezprzewodowe głośniki przez które możemy posłuchać muzyki z naszych smartphonów.

Słuchawki nauszne – które posiadają duże nauszniki pozwalają na umieszczenie logo na obudowie lub pałąku łączącym lewą i prawą słuchawkę.

Słuchawki douszne – ze względu na małe rozmiary zazwyczaj nie są znakowane – zamiast na słuchawkach logo umieszcza się na pudełkach i opakowaniach w których takie gadżety się przechowuje. Dzięki temu możemy zazwyczaj uzyskać większe logo.

Głośniki reklamowe oferują także ogromny wybór kształtów, kolorów i rozmiarów.

Największą popularnością wśród młodzieży cieszą się niewielkie modele które można bez problemu schować do kieszeni kurtki lub plecaka tak aby móc potem zorganizować mały koncert podczas szkolnej przerwy lub podczas spotkania na orliku. Głośniki można także umieścić na biurku w pracy lub w domu. W miejscach w których nie dysponujemy tradycyjnymi zestawami głośnikowymi.

Połączenie telefonu z głośnikiem jest banalnie proste i odbywa się za pomocą sygnału bluetooth.

Sparowanie ze smartphonami  produkowanymi w ostatnich latach jest pewne na 100%. W przypadku starszych telefonów może się jeszcze zdarzyć model który nie posiadał Bluetootha – dotyczy to jednak tylko bardzo starych komórek.

Cechami które wyróżniają poszczególne rodzaje głośników są zazwyczaj:

  • jakość dźwięku – ten parametr można niestety sprawdzić tylko wykonując test i odsłuchując jakiś utwór muzyczny
  • długość grania – w zależności od pojemności akumulatora umieszczonego w głośniku czas pracy wynosi zazwyczaj od 1 godziny do kilkunastu ( głośniki ładuje się poprzez kabel USB tak jak typowe telefony )
  • kształt i kolor – są to cechy indywidualne – a o gustach się nie dyskutuje
  • materiał wykonania – materiał z którego są wykonane głośniki wpływa nie tylko na ich wytrzymałość ale także wpływa na jakość emitowanego dźwieku
  • metoda znakowania – uzależniona jest od materiału z którego jest wykonany głośnik – w większości przypadków nadruk wykonywany jest na obudowie metodą tampodruku

Głośniki posiadają zazwyczaj gumowaną podstawę która zapobiega ślizganiu się po podłożu.

Bardziej zaawansowane głośniki posiadają także dodatkowe funkcje pozwalające na regulację głośności, odbieranie radia, odbierania połączeń przychodzących, rozdzielacze usb.

Jeśli wy także chcielibyście wykorzystać głośniki z nadrukowanym logo w Waszych kampaniach reklamowych – z pewnością będziecie zadowoleni z uzyskanego efektu. Głośniczek wręczony klientowi zostanie z nim na długi czas a logo umieszczone na obudowie będzie zawsze o Was przypominać.